Wednesday, December 13, 2006

Jul her, og jul der

Jeg mener at norsk kan være ett ganske så interressant fag til tider, ja. Men i dag er altså temaet jul. Jul er min favoritthøytid, for all del, men det faktum at vi skal ha en fremføring om jul neste uke, blir nesten bare for mye av det gode, om du sjønner.
I dag har jeg også gjordt litt av en fin oppdagelse...! Jeg har funnet ut at Harry Potter og Føniksørndenen sin trailer har kommet (og at jeg er den siste som vet det). Faktisk så synes jeg den så ganske bra ut. I og med at jeg alltid liker de litt mer spesielle figurene, ble jeg helt forelska i Bellatrix. Ikke bare fordi hun er en spesiell figur, men fordi hun er en av mine favorittskuespillere (Helena Bonham Carter).
Jeg må forresten si at jeg er skuffet over at Rita Skeeter ikke skulle være med i denne filmen. I den forrige filmen, lo jeg hver gang hun kom på skjermen.

Uansett, så skriver jeg nå et kåseri om julen. Om hvor mye julen betyr for meg. Jeg gleder meg nå til å se familien min å spise god mat sammen med dem. Å alle presangene! Ikke mistforstå, for jeg er ikke så overfladisk, men det er jo gøy med presanger! Det er også en utrolig god følelse når noen i familien åpner en gave fra deg å ansiktet deres bare lyser opp. Det er så koselig!
Det er dette jeg elsker med jul, selvfølgelig.

No comments: